=> Kindergruppe - Ferienspaß
  => 100 Jahre alt (oder jung? )
  => Sinnespfad
100 Jahre alt (oder jung? )
Zwei kleine Berichte über die Aktionen zur 100 - Jahr - Feier
in Solinger Platt - wie sehr viele vor 100 Jahren noch sprachen....

Sonntag 19.8.2012

Wer hant hüt en rechteg schön Tuur jemackt. Mem Wanderbus noh Maria en der Au. Van do ut sint wer noh der Losenau jeloupen on hant us do met Sekt on Watermeluun erfrescht. Dann wier toröck, den Berg erop noh Maria en der Au on lecker Meddach jejeten. Noh dem Eeten sennt wer dann noch langs de Dhünn jeschlappt, bes fast noh Aulenberch un van do met dem Wanderbus wier toröck tom Parkplatz.
Et wor jo mols jet büüs warm - ewwer durch den Waul langs de Beeke jeng dat doch reiht juot. Un et woren en Masse Famillijen met Kengern on Höng en -  on an der Dhünn.
User Bergische He:imat es e:ifach schöön!

Samstag 25.8.2012

Wer hadden hütt nen rechtech schönen Dach em Thiejaden. Datt Jongvolk hätt sech be:im "Geocaching" verlustiert, de Kenger hadden nen "Erlebnisparcour" rongs öm et Hus eröm und em Waul opjebout un die äuleren un die janz aulen muoßen zeijen, watt se noch wossen und donn kounen.
Jesongen hannt wer ouch tesamen - aul un neu Li:eder. Et jof Nudelschlot un Wüörschker vam Grell on de Blagen hannt sech Stockbrut jemackt.
Met datt Beste woren de Alben mit den Beldern ut auler un neuer Tied. So manch einer koun noch ens luren, wie dat wor, as he noch jong un staats bene:in wor. Ouch de äuleren Kenger hant sech bejiffelt öwer ihr Belder wo se noch kle:in woren. Un ech han minnen Vatter jesenn, wie he su met seventeen utsoch. Su kangt ech den jo janit.

Regine